خرید تن ماهی بندرعباس

شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس تولید کننده تن ماهی بندرعباس با بیش از ۶۰ سال سابقه

خرید تن ماهی بندرعباس

شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس تولید کننده تن ماهی بندرعباس با بیش از ۶۰ سال سابقه

در ماه رمضان تن ماهی بخوریم یا نه ؟

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ق.ظ

مصرف ماهی به قدری حائز اهمیت است که حتی غیر از ماه مبارک هم در روزهای عادی باید حداقل دو بار در هفته مصرف شود زیرا در گیاهان امگا3 وجود ندارد و تنها در ماهی یافت می شود که برای بدن انسان بسیار ارزشمند است و توصیه می‌شود.

مصرف ماهی سبب افزایش و تولید انرژی بسیار در بدن خواهد شد و علاوه بر آن باعث بهبودی و درمان بیماری لخته خون می‌شود و همچنین به دلیل اینکه در ماه رمضان بدن از نظر فیزیکی افت می‌کند نباید افراد از  چنین منبع مهم و مغزی دور بماند.

در سفره‌های افطار ماهی جایگاه کمی دارد در حالیکه مصرف ماهی در افطار باعث راحتی معده و همچنین کمکی برای هضم راحت غذا و افزایش عمکرد دستگاه گوارش خواهد شد.

غذاهای دریایی حاوی مقداری ید هستد و ماهیت خود ید شور است، و باعث ایجاد تشنگی پس از مصرف می‌شود. روش طبخ ماهی ما ایرنیها هم به هیچ وجه درست نیست. معمولا ما ماهی را با حجم بالایی از نمک وسایر ادویه‌های طعم دار و سپس در روغن فراوان سرخ می‌کنیم. خود فرایند سرخ کردن، باعث افزایش حس تشنگی  پس از مصرف ماهی می‌شود. این در حالی است که اگر پروتئین مرغوبی مانند گوشت ماهی را با روش بخار پز، تنوری یا فر پز، طبخ به جای نمک فراوان، با مقداری آبلیموی تازه گوشت را طعم دار کنید و در کنارش هم کمی از سبزی مختلف مانند هویج، قارچ و کلم بروکلی بپزید و بخورید، به طور حتم تشنگی ناشی از آن کاهش خواهد یافت.

 روزه رکن سوم از ارکان اسلام، بر هر مرد و زن مسلمان که عاقل و بالغ باشند، برای یک ماه از جانب خدا واجب می‌باشد‌،اما کسانی که عذر شرعی دارند و نمی‌توانند روزه بگیرند از جانب خدا و رسولش اجازه دارند که روزه نگیرند نظیر افرادی چون، زنی که کودک خود را شیر می‌دهد وشیر آن کم است،زنی که زاییدن آن نزدیک است، اگر انسان مرضی دارد که زیادتشنه می‌شود و نمیتواند تشنگی را تحمل کند و ...

در این صورت ماهی تن و فراورده‌های وابسته را می‌توان به عنوان یکی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا که دارای کالری بالا و نیز حاوی پروتئین با کیفت بالا می‌باشد که یکی از انتخاب‌های مناسب، در دسترس، و خوش طعم، کنسرو ماهی تن می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما تن ماهی بندر عباس می‌باشد

 

تلفن: 660630677

فکس: 66063055

همراه: 09122025289 پوراسدیون

ایمیل:bafpdco.trad@gmeli.com 

تلگرام:bandarabbastuna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۰
خرید تن ماهی بندرعباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی