خرید تن ماهی بندرعباس

شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس تولید کننده تن ماهی بندرعباس با بیش از ۶۰ سال سابقه

خرید تن ماهی بندرعباس

شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس تولید کننده تن ماهی بندرعباس با بیش از ۶۰ سال سابقه

آیا تن ماهی بر سیستم دفاعی بدن تاثیر دارد؟

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

بدون شک، سیستم ایمنی در دفاع از بدن در مقابل عوامل بیماری زا که سلامت بدن را به خطر می‌اندازند، نقش بسیار مهمی دارد اما گاهی این سییستم ضعیف شده و زمینه بروز بیماری ها را فراهم می‌کند. به عنوان مثال محیط زندگی ما هیچ وقت به‌طور کامل عاری از عوامل بیماری زا نیست و هرچقدر هم که تلاش کنیم نمی‌توانیم خودمان را ایزوله کنیم. بنابراین راهی جز تقویت سیستم ایمنی وجود ندارد. پس چگونه می‌توان سیستم دفاعی بدن را تقویت کرد؟ به گفته متخصصان، سیستم ایمنی از اورگان‌های مختلف بدن حمایت میکند و به این ترتیب مواد مضر از طریق سیستم های تنفس، گردش خون، کلیه‌ها و پوست از بدن خارج می‌شود. یکی از راه‌های تقویت سیستم ایمنی، داشتن یک رژیم غذایی سالم است که می‌تواند سیستم ایمنی را تقویت کند. لبنیات یکی از بهترین گزینه برای تقویت سیستم دفاعی بدن به حساب می‌آید؛ مصرف روزانه آن احتمال بروز بیماری‌های روده و دستگاه گوارش را کاهش می‌دهد. 

بدانید سلنیوم و اسیدهای چرب امگا3 که به وفور در ماهی و بطور کلی در غذاهای دریایی وجود دارند، از مهمترین ترکیب‌های مفید و موثر برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن محسوب می شوند.

کرونا ویروس یک بیماری چالش برانگیز است که به راحتی درمکانهای عمومی قابل سرایت میباشد. 

باتوجه به تاکید سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ایران، مبنی برشیوع سریع ویروس کرونا بهتر است به جز در موارد ضروری ازمنزل بیرون نیایند، تا به کمک هم این بیماری ریشه کن شود.

بنابراین برای داشتن یک تغذیه مناسب انتخاب تن ماهی بندر عباس به عنوان اولین تن ماهی در ایران که با بهترین کیفیت و رعایت اصول بهداشتی به سهولت در دسترس است  می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

تلفن جهت ثبت سفارش:

دفتر مرکزی تهران: 66063077

کارخانه: 07632561010

 شهرک صنعتی دو - فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۲
خرید تن ماهی بندرعباس

نظرات  (۱)

سلام تشکر از وب سایت خوبتون . سایت ما هم بیاین میتونیم تبادل لینک کنیم rahatchat.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی